Domeniul: Educație de calitate
Subdomeniul: Infrastructura educațională
Infrastructura educaţională din România este în relaţie directă cu numărul unităţilor de învăţământ independente (cu personalitate juridică), publice şi private, precum şi cu numărul populaţiei şcolare. Uşoara scădere de la începutul perioadei analizate se stabilizează după anul 2011 pentru majoritatea nivelurilor de învăţământ preuniversitar; nivelul antepreşcolar şi cel preşcolar au făcut obiectul colectării de date statistice începând cu anul 2014, iar învăţământul universitar este nivelul care a fost cel mai puţin oscilant, numărul sălilor de clasă/amfiteatrelor, rămânând constant în jurul valorii de 8000 pe parcursul întregului interval (2008-2019).
Periodicitate: Anuală
Unitate de masura: Numar
Această pagină web este cofinanțată din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020
Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro
Conținutul acestei pagini web nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene. Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor paginii web.