Barometrul 37

BAROMETRE

Q1. În general, considerați că România în momentul de față se îndreaptă într-o direcție bună sau într-o direcție greșită?
Q2. De obicei, cât de des vizitați paginile de Internet ale instituțiilor publice: Pagini de comunicare instituții publice?
Q4. Ce metodă de comunicare preferați în interacțiunea cu instituțiile publice?
Q5. Cât de multă sau de puțină încredere aveți în datele și informațiile puse la dispoziție de următoarele instituții publice? Guvernul României
Q6. Cât de multă sau de puțină încredere aveți în datele și informațiile puse la dispoziție de următoarele instituții publice? Primăria localității Dvs
Q7. Cât de multă sau de puțină încredere aveți în datele și informațiile puse la dispoziție de următoarele instituții publice? Institutul Național de Statistică (INS)
Q8. Cât de multă sau de puțină încredere aveți în datele și informațiile puse la dispoziție de următoarele instituții publice? Institutul European de Statistică (Eurostat)
Q9. Cât de multă sau de puțină încredere aveți în comunicarea realizată de Guvernul României pe următoarele teme ce țin de pandemia Covid? Datele oficiale privind cazurile de Covid
Q10. Cât de multă sau de puțină încredere aveți în comunicarea realizată de Guvernul României pe următoarele teme ce țin de pandemia Covid? Informațiile privind starea de alertă
Q11. Cât de multă sau de puțină încredere aveți în comunicarea realizată de Guvernul României pe următoarele teme ce țin de pandemia Covid? Informațiile privind vaccinarea anti-Covid
Q12. În localitatea Dvs. de domiciliu considerați că sunt suficiente mijloace de comunicare privind activitatea autorităților publice locale și informații de utilitate publică, sau nu?
Q13. Sunteți de acord sau împotrivă ca în localitatea Dvs. să se înființeze infochioșcuri sau panouri electronice care să pună la dispoziție informații de utilitate publică locală?
Q14. Considerați că la Dvs. personal ajung în timp util sau nu următoarele tipuri de informații locale de interes public: Avertizări și alarme de interes local
Q15. Considerați că la Dvs. personal ajung în timp util sau nu următoarele tipuri de informații locale de interes public: Comunicatele Primăriei și ale altor instituții publice din localitatea Dvs
Q18. În privința campaniilor de interes public, opiniile sunt împărțite. Unii oameni sunt de acord cu aceste campanii de interes public prezentate în mass media. Alții, dimpotrivă, sunt împotriva acestor campanii de interes public.
Q20. Înprivința apariției unor persoane foarte cunoscute în campaniile de interes public, opiniile sunt împărțite. Unii oameni consideră că prezența unor astfel de persoane foarte cunoscute crește eficiența campaniilor de interes public.
Q21. De obicei, cât de des faceți următoarele activități? Citiţi ziare în format tipărit?
Q22. De obicei, cât de des faceți următoarele activități? Citiți ziareîn format online?
Q23. De obicei, cât de des faceți următoarele activități? Ascultaţi radioul?
Q24. De obicei, cât de des faceți următoarele activități? Ascultați știri la radio
Q25. De obicei, cât de des faceți următoarele activități? Vă uitaţi la televizor?
Q26. De obicei, cât de des faceți următoarele activități? Vă uitaţi la știri la televizor?
Q27. De obicei, cât de des faceți următoarele activități? Folosiți Internetul?
Q28. De obicei, cât de des faceți următoarele activități? Citiți știri pe Internet?
Q29. De obicei, cât de des faceți următoarele activități? Folosiți platforme de video sharing (de ex. Youtube)
Q30. De obicei, cât de des faceți următoarele activități? Folosiți Facebook
Q31. De obicei, cât de des faceți următoarele activități? Folosiți Instagram
Q32. În ultima perioadă, ați primit sau nu pliante, flyere și alte materiale informative cu informații de interes public: Pliante și fliere
Q33. În ultima perioadă, ați participat sau nu la întâlniri, evenimente și workshopuri privind informații de interes public: Întâlniri, evenimente, workshopuri?
Q34. Care este televiziunea de la care vă informaţi cel mai des cu privire la subiectele de interes pu-blic din România, dintre următoarele?
Q36. Cum v-ar plăcea cel mai mult să aflați despre proiectele de dezvoltare durabilă realizate de către Departamentul de Dezvoltare Durabilă din cadrul Guvernului României?
Q37. Cât de interesat sunteți să primiți pe email un newsletter periodic de la Departamentul de Dezvoltare Durabilă?
Q42. Dintre următoarele, care sunt cele trei teme care vă interesează cel mai mult să le vedeți într-o campanie de comunicare pe televizor..... Combaterea risipei alimentare
Q43. Dintre următoarele, care sunt cele trei teme care vă interesează cel mai mult să le vedeți într-o campanie de comunicare pe televizor..... Eradicarea sărăciei
Q44. Dintre următoarele, care sunt cele trei teme care vă interesează cel mai mult să le vedeți într-o campanie de comunicare pe televizor..... Combaterea risipei apei
Q45. Dintre următoarele, care sunt cele trei teme care vă interesează cel mai mult să le vedeți într-o campanie de comunicare pe televizor..... Combaterea risipei energiei electrice
Q46. Dintre următoarele, care sunt cele trei teme care vă interesează cel mai mult să le vedeți într-o campanie de comunicare pe televizor..... Protecția mediului înconjurător (terestru și acvatic)
Q47. Dintre următoarele, care sunt cele trei teme care vă interesează cel mai mult să le vedeți într-o campanie de comunicare pe televizor..... Combaterea poluării
Q48. Dintre următoarele, care sunt cele trei teme care vă interesează cel mai mult să le vedeți într-o campanie de comunicare pe televizor..... Instituții eficiente
Q49. Dintre următoarele, care sunt cele trei teme care vă interesează cel mai mult să le vedeți într-o campanie de comunicare pe televizor..... Multiculturalism
Q50. Dintre următoarele, care sunt cele trei teme care vă interesează cel mai mult să le vedeți într-o campanie de comunicare pe televizor..... Combaterea inegalității de gen
Q51. Dintre următoarele, care sunt cele trei teme care vă interesează cel mai mult să le vedeți într-o campanie de comunicare pe televizor..... Inegalități sociale
Q52. Dintre următoarele, care sunt cele trei teme care vă interesează cel mai mult să le vedeți într-o campanie de comunicare pe televizor..... Promovarea educației de calitate
Q53. Dintre următoarele, care sunt cele trei teme care vă interesează cel mai mult să le vedeți într-o campanie de comunicare pe televizor..... Combaterea abandonului școlar
Q54. Dintre următoarele, care sunt cele trei teme care vă interesează cel mai mult să le vedeți într-o campanie de comunicare pe televizor..... Agricultura sustenabilă
Q55. Dintre următoarele, care sunt cele trei teme care vă interesează cel mai mult să le vedeți într-o campanie de comunicare pe televizor..... Economia circulară

 

Această pagină web este cofinanțată din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro

Conținutul acestei pagini web nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene. Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor paginii web.

Help Desk
Help Desk
Help Desk