Definiţie: Proporţia copiilor şi tinerilor la finalul învăţământului secundar inferior, care înregistrează nivelul minim de competenţe reprezintă procentul copiilor şi tinerilor la finalul învăţământului secundar inferior, care au obţinut cel puţin un nivel minim de competenţă în citire/lectură şi matematică.
Nivelul minim de competenţe va fi măsurat în raport cu noile scale comune de evaluare privind citirea/lectura şi matematica, aflate în curs de elaborare.
Această pagină web este cofinanțată din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020
Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro
Conținutul acestei pagini web nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene. Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor paginii web.